Veelgestelde vragen / Mijn account
Mijn account
Hoe kan ik inloggen?
Om te kunnen inloggen op je Embloom account ga je:
- naar portal.embloom.nl om rechtstreeks op het inlogscherm te komen, of
- naar www.embloom.nl, waar je vervolgens rechtsboven op de oranje knop “Inloggen” klikt om op het inlogscherm te komen.
Op het inlogscherm kun je vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord invullen, zodat je toegang krijgt tot je Embloom account.
Hoe log ik in met twee-staps-authenticatie?
Om in te loggen bij Embloom gebruik je je gebruikersnaam en wachtwoord én een verificatiecode via app of e-mail. Bekijk onderstaande filmpjes hoe je via deze twee manieren kunt inloggen.
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?
Wanneer je je gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten, klik dan onderaan het inlogscherm op Wachtwoord vergeten?
Vervolgens kun je je e-mailadres invullen, waarmee je een account bij Embloom hebt. Je ontvangt dan een e-mail met je gebruikersnaam en een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe kan ik mijn instellingen aanpassen?
Als je bent ingelogd bij Embloom, zie je linksboven jouw profiel. Klik op “Bewerken” om jouw instellingen aan te passen. Vervolgens kun je bovenin kiezen of je jouw profielinstellingen of jouw accountinstellingen wilt aanpassen. Nadat je iets aangepast hebt, dien je altijd linksonder op “Opslaan” te klikken.
Ga direct naar:
Stel een vraag
Gaat er technisch iets mis met het e-health platform? Stel dan via het onderstaande formulier jouw vraag aan onze ICT helpdesk.
Let op: Als je een vraag hebt over jouw behandeling of de e-health opdrachten die voor jou klaarstaan. Dan dien je contact op te nemen met jouw behandelaar.