Hoe kunnen we je helpen?
Zoek hier het onderwerp van je vraag
Support / Technische of functionele vragen / Het lukt niet meer om met de Authenticator app in te loggen.
Inloggen
Heb je twee-staps-authenticatie via Authenticator app geïnstalleerd en krijg je desondanks de melding dat je nog een account moet koppelen? Dan kun je met behulp van Wachtwoord vergeten inloggen en twee-staps-authenticatie opnieuw instellen. Je kunt dit doen door de onderstaande stappen te doorlopen. Het is daarbij wel belangrijk dat je wachtwoordherstel via je SMS code hebt ingesteld voor jouw account.
Klik onderaan het inlogscherm op “Wachtwoord vergeten?”.
Vervolgens kun je dan je e-mailadres invullen, waarmee je een account bij Embloom hebt. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Klik op deze link.
Je wordt nu weer naar het platform geleid. Klik op de knop “Inloggen”.
Vervolgens moet je een verificatiecode invullen, wanneer je wachtwoordherstel via SMS hebt ingesteld voor jouw account kun je nu klikken op “Ik wil de code via SMS ontvangen”. Je ontvangt dan een 6-cijferige verificatiecode via SMS die je hier kunt invullen. Klik op verifieer om vervolgens in te loggen in Embloom. Je komt dan terecht in jouw accountinstellingen.
Aan de rechterkant kun je nu de koppeling met de Authenticator app vernieuwen door op het pijltje naast ‘Telefoon’ te klikken. Je gaat dan de Authenticator app opnieuw instellen voor jouw account.
Lukt dit ook niet, omdat je geen telefoonnummer hebt ingesteld voor jouw account? Dan kun je contact met ons opnemen via info@embloom.com. Wij zullen de koppeling met de app dan verwijderen in jouw account. Als je dan weer opnieuw inlogt, word je daarna vanzelf stap voor stap meegenomen om twee-staps-authenticatie opnieuw in te stellen.
Wij raden ook altijd aan om beide manieren van twee-staps-authenticatie (via Authenticator app en via e-mail) in te stellen. Wanneer één methode dan niet lukt, heb je altijd een extra manier om in te loggen.