Hoe kunnen we je helpen?

Zoek hier het onderwerp van je vraag

Veelgestelde vragen / Embloom Meet / Hoe kan ik problemen met beeld en/of geluid oplossen?

Embloom Meet

Hoe kan ik problemen met beeld en/of geluid oplossen?

Doorloop de onderstaande stappen om problemen met beeld en geluid op te lossen:

  • Controleer of je camera en microfoon zijn ingeschakeld.
  • Is het Wifi signaal goed? Zo nee, probeer het dan op een andere plek met beter signaal.
  • Sluit geopende apps die mogelijk gebruik maken van een camera of microfoon, zoals videochat of belprogramma’s.
  • Als je gebruik maakt van een externe camera, microfoon of luidspreker controleer dan of deze correct zijn verbonden met je computer.
  • Wanneer je in het verleden in je browser de toegang tot microfoon en/of camera ontzegd hebt, dan zijn deze instellingen onthouden door de browser. Controleer in de browser instellingen of deze toegang is uitgeschakeld.
  • Start de computer opnieuw op.

Via https://test.webrtc.org/ kan voor de zekerheid getest worden of het gebruikte apparaat en de verbinding geschikt zijn voor het videobellen.

Mocht dit geen resultaat bieden, adviseren wij om contact met onze helpdesk op te nemen en, indien van toepassing, een screenshot van de melding/foutmelding te sturen voor nader onderzoek.