Klanttevredenheidsonderzoek 2020

Eind december hebben wij weer ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Zorgverleners kunnen onze producten en diensten op deze manier beoordelen en ons van waardevolle feedback voorzien.

Positieve Gezondheid Vragenlijst: Medewerking gevraagd voor onderzoek

De PGV is een vragenlijst in ontwikkeling en wordt momenteel (wetenschappelijk) onderzocht. Wil je gebruik maken van de PGV en daarmee bijdragen aan het onderzoek, dan kun je dat aan ons doorgeven.

Positieve Gezondheid Vragenlijst: de focus op eigen kracht

De afgelopen tijd zijn we bezig geweest met de ontwikkeling van een Positieve Gezondheid Vragenlijst (PGV), gericht op het in kaart brengen van de algemene gezondheid van een cliënt.

Embloom biedt gratis Corona Checklist

Om veilige zorg in coronatijd te bevorderen hebben wij een Corona Checklist ontwikkeld, op basis van de RIVM-richtlijnen.
Embloom | Eline Maas

Blog | De inzet van uitkomstinformatie bij Samen Beslissen

Bij Samen Beslissen nemen de zorgverlener en patiënt gezamenlijk de beslissing voor de best passende behandeling. De inzet van uitkomstinformatie kan dit proces ondersteunen.

Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Net als voorgaande jaren hebben wij in december ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

2020 here we come!

Een nieuwe naam, nieuwe functionaliteiten, nieuwe content en een eerste e-health symposium. We hebben niet stilgezeten in 2019. Ook in 2020 staan weer veel nieuwe ontwikkelingen op de agenda.

Het platform gaat over naar Embloom huisstijl

Zoals eerder gecommuniceerd, voeren wij onze overgang van TelePsy naar Embloom geleidelijk door. Vanaf 15 december zal het platform met het logo en de kleuren van Embloom worden weergegeven.
Embloom | Eline Maas

Blog | eHealth-monitor 2019: Samenwerken aan verdere inbedding van e-health in de zorg

Nictiz en het Nivel publiceerden op 1 november de eHealth-monitor 2019. In deze blog zet ik een aantal interessante conclusies en resultaten op een rijtje.